جهت رهگیری مرسولات ارسال شده توسط فروشگاه سپیدبرگ طبق راهنمای ذیل عمل نمایید:
برای پیگیری از هر 2 روش زیر میتوانید استفاده فرمایید حالت اول: کد پیگیری ارسال شده به ایملتان را میتوانید از سایت پست پیگیری فرمایید. http://tntsearch.post.ir حالت دوم: - وضعیت کلیه سفارشات از طریق پنل کاربری قابل رویت میباشد. جهت انجام این ابتدا با ایمیل و رمز عبور خود وارد سایت شده، سپس از قسمت بالای سایت به قسمت حساب کاربری بروید (همچنین پس از هر بروزرسانی وضعیت سفارش شما توسط فروشگاه سپیدبرگ، توسط ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد).
- در قسمت بالا سوابق کلیه سفارشات نمایش داده میشود. در صورتی که وضعیت مرسوله شما "ارسال شده" میباشد بر روی گزینه "نمایش" در جلوی خلاصه سابقه سفارش کلیک نمایید تا فاکتور سفارش شما و در پایین آن وضعیت سفارش همراه با توضیحاتی که توسط فروشگاه وارد شده است را ملاحظه کنید.
- در صورتی که شما سفارش خود را قبل از تحویل توسط روشهای پرداخت اینترنتی یا واریز به حساب پرداخت نمودهاید در قسمت توضیحات رهگیری سفارش شما یک کد رهگیری ۲۰ رقمی درج گردیده است. توسط این کد میتوانید در قسمت رهگیری مرسولات پستی به آدرس http://tntsearch.post.ir اقدام به رهگیری سفارش خود نمایید (البته در نظر داشته باشید که سیستم رهگیری پست در بسیاری موارد دچار اختلال میباشد و نمایش پیغامهایی مانند اطلاعات مرسوله شما گزارش نشده است یا ... غیر عادی نبوده و در صورتی که فروشگاه کد رهگیری شما را ارائه نموده است به معنای تحویل کامل مرسوله شما به اداره پست میباشد).
در صورت وجود هر گونه مشکل با ما تماس بگیرید.
|