فروشگاه سپیدبرگ

بازاريابی رابطه‌مند (نوشته رابرت دبلیو پالماتیر)

قیمت : 40,000 تومان

تخفیف : 4,000 تومان

قیمت نهایی : 36,000 تومان

افزودن به سبد خرید

اهمیت ارتباطات در مبادلات کسب‌وکار به دوره هومریونان باز می‌گردد، هرچند تأثیر اساسی ارتباطات منحصربه‌فرد و بین فردی، در طول تاریخ به‌طور مدون و مستند حاصل شده است؛ با این وجود بازاریابی رابطه‌مند و مدیریت ارتباط با مشتریان به‌عنوان اولویت‌های خاص برای مراجع دانشگاهی و مدیران تنها در چند دهه اخیر مطرح شده است.

ما در این کتاب، در مورد هشت جریان کلی در ارتباط با بازاریابی رابطه‌مند بحث خواهیم کرد که به سه بخش تقسیم شده‌اند و به اشکال مختلفی با پژوهشگران و مدیران مرتبط هستند. 

ویژگی های محصول :

  • نویسنده : رابرت دبلیو پالماتیر
  • مترجم : دکتر صمد عالی، دکتر مجتبی مالکی , دکتر محمود امیری‌فرد، مهندس رضا دریان
  • قطع : رقعی
  • تعداد صفحه : 224
  • سال انتشار : 1398
بازاریابی، روابط