فروشگاه سپیدبرگ

بازاريابی رسانه اجتماعی 2019 (نوشته تونی پی‌یرس)

قیمت : 30,000 تومان

تخفیف : 3,000 تومان

قیمت نهایی : 27,000 تومان

افزودن به سبد خرید

یکی از ابزارهای ارتباطی در فضای مجازی رسانه‌های اجتماعی می‌باشد. امروزه بیش از 5/1 میلیارد کاربر شبکه اجتماعی در سراسر جهان وجود دارد و از هر ده نفر کاربر حاضر در رسانه‌های اجتماعی 7 نفر در اینستاگرام و فیس‌بوک فعال هستند. آشنایی با چگونگی معرفی محصولات و خدمات در رسانه‌های اجتماعی، برندینگ، ایجاد محتوا و نحوه انجام تبلیغات هدفمند می‌تواند زمینه‌ساز رونق کسب‌وکارها و افزایش سودآوری آنها باشد.

در این کتاب شما می‌توانید با ابعاد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی آشنا شده و سپس بازاریابی در فیس‌بوک، برندینگ شخصی در فیس‌بوک، ابزارهای شفاف‌سازی در فیس‌بوک، انواع تبلیغات فیس‌بوکی، استراتژی‌های بازاریابی ویدئویی، بازاریابی در اینستاگرام و چگونگی ایجاد محتوای خاص متناسب با سبک زندگی برای مخاطب در اینستاگرام را فرا گیرید.

ویژگی های محصول :

  • نویسنده : تونی پی‌یرس
  • مترجم : دکتر مجتبی مالکی، مهندس محمد زرگری , مهندس نعیم هوشمند، مهندس امید حمد باغستانی
  • قطع : رقعی
  • تعداد صفحه : 136
  • سال انتشار : 1398
بازاریابی، اینترنت، اینستاگرام، فیس‌بوک